en-Haberler

DERNEK ÜYELERINE ISKONTO

18/04/2015 18:03
evcilbesinleri.com Da dernek üyelerine ekstra %10 iskonto HOŞGELDIN!

FIYAT YARIŞMA İCİN

29/03/2015 17:06
Derneğimiz tarafından "yeniler"(belgesiz)klasmanı için secere alabilmeleri amaci ile özel izin alındı.Gerçekleşecek olan fuarda bu klasman bütün cinsler için açıktır. Kedilerin iki gün içinde iki farklı hakemden puan alması gerekiyor! FIYAT turkce.docx (23190)

BASIC GROOMING

16/03/2015 13:12
Basic grooming catgroom.ru/basicschool.html maine-coon grooming www.youtube.com/watch?v=h7u_1bBNL3s www.youtube.com/watch?v=h7u_1bBNL3s

TEBRIK EDIYORUZ!

02/03/2015 11:32
Başkanımız Alla Serimoğlu toplanda 4 grupdaki kedi hakemliğinde , 3 grup sınavında başarı ile bitirdi için TEDRİK EDİYORUZ! https://www.wcf-online.de/WCF-EN/richter/richter-TR.php

5-6 Ekim 2015 " İstanbul'un En Güzel Kedisi"

11/02/2015 14:25
 5-6 Ekim 2015    " İstanbul'un En Güzel Kedisi"       WCF license TR-0276 №154086   Hakemler :  Genevieve Paquet-Franc (AB) Belgium Anna Nazarova (AB) Russia Tatiana Dyachuk (AB) Ukrain   License   WCF-Ring(s) Special Show(s):...

Türkiye'deki ilk felinоloji kursu...

05/02/2015 13:07
Türkiye'deki ilk felinоloji kursu başarıyla tamamlandı. Katılımcılar sertifikalarını aldılar. Первый в Турции курс по фелинологии успешно завершён. Участники получили сертификаты. We have successfully made the fírst felinology course in Turkey and the participants took their certificates.

YENI YARIŞMA

19/01/2015 11:51
               5-6 Ekim 2015    " İstanbul'un En Güzel Kedisi" Hakemler :  Genevieve Paquet-Franc (AB) Belgium Anna Nazarova (AB) Russia Tatiana Dyachuk (AB) Ukrain  

MUTLU YILLAR!

30/12/2014 10:36

Sevgili dostlar, derecelendirme Türkiye hazırdır! Girin ve kediler profilleri doldurın!

03/12/2014 11:20
Дорогие друзья , рейтинг по Турции готов! Заходите , заполняйте профили на своих кошек ! Dear friends, the rating Turkey is ready! Go and fill up profiles on your cats! Sevgili dostlar, derecelendirme Türkiye hazırdır! Girin ve kediler profilleri...

Sonuçları göster BEST OF BEST 26.10.2014